4 Iunie 2018 , 13:37 in Business
Job-ul la birou iti ocupa o mare parte din timpul zilei, iar mediul de lucru este un aspect important care iti poate influenta starea de spirit si eficienta zilnica. Pentru ca startul in afaceri poate fi costisitor, din punct de vedere financiar, avand in vedere cheltuielile pe care esti nevoit sa le duci la bun sfarsit, iata care sunt cele mai utile lucruri pe care este indicat sa le ai in birou, pentru un confort sporit.

Buna organizare a spatiului ori a obiectelor din jur, te poate ajuta sa te concentrezi mult mai bine in timpul programului, iar pentru a avea angajati cat mai pregatiti si implicati este nevoie de cateva lucruri de baza precum:

Mobilier - Cand ai un birou prea mic, fara spatii de depozitare, prea jos si fara un suport mobil mai inalt pentru monitor, modul de lucru nu poate fi unul tocmai confortabil. Unde mai pui ca si scaunul detine unul dintre cele mai importante locuri in confortul zilnic. Mobilierul trebuie sa fie cat mai practic, sa ofere suficient spatiu pentru fiecare angajat in parte si sa fie compartimentat astfel incat sa nu ofere batai de cap. Mobilerul trebuie adaptat in functie de nevoile fiecarui angajat in parte, pentru a se simti bine si o persoana scunda, dar si un angajat inalt, pe care sa nu il deranjeze scaunul mult prea mic si incomod.

Copiator multifunctional - Imprimantele, copiatoarele multifunctionale au fost create tocmai din dorinta de a eficientiza timpul efectiv de lucru al angajatilor. Se folosesc in companiile care au o nevoie de printare medie si mare, acoperind nevoile fiecarui departament in parte. Imprimantele sunt disponibile la preturi variate, iar echipamentele multifunctionale pot reprezenta o investitie majora. Dat fiind faptul ca esti la inceputul afacerii, incearca sa faci economii si sa apelezi la servicii, care sa nu fie atat de costisitoare din punct de vedere financiar. O optiune mult mai avantajoasa, care ajuta la o buna organizare a task-urilor zilnice si nu costa mult sunt companiile care comercializeaza copiatoare second hand perfect functionale. Sunt echipamente care au fost reconditionate si se afla in stare perfecta de functionare, avand aceleasi functii ca orice alte echipamente noi, dar cu un pret mult mai mic. Reconditionarea acestor echipamanente asigura o functionare normala, la fel si garantia oferita pentru a sustine calitatea.

Accesorii si dotari moderne. Accesorii precum videoprotector, un trepied, in functie de suprafata salii de sedinte si un ecran mare pentru perete pe care se vor structura prezentarile din cadrul companiei. De asemenea, pentru un mediu cat mai placut si pentru a le oferi angajatilor un confort sporit, opteaza pentru o canapea unde sa se odihneasca in pauze, o sala mica, dar care sa le permita sa lucreze in liniste atunci cand au nevoie. Dotarile de la locul de munca duc catre un program de lucru mult mai eficient, catre idei care se concretizeaza mult mai usor in fapte si mai ales catre un succes garantat.

Sursa:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Top 3 lucruri utile de care ai nevoie cand incepi un business.


Ultima ora din Business pe 9AM