"Unde nu s-au facut progrese este la CFR Marfa. Mi se pare un caz delicat pentru acest an. Ea spune ca si-a redus pierderile, ca a ajuns chiar pe zero operational in unele luni. Dar e o companie care are un istoric dificil, are datorii mari si, desigur, ii atarna Sabia lui Damocles, are o Sabie a lui Damocles din partea Comisiei Europene, pentru ca acum cativa ani i s-au sters datoriile si Comisia a inghitit acest lucru, cu promisiunea ca o privatizam cumva”, a spus Chiritoiu, intr-o conferinta de presa.
Compania nu a fost privatizata in 2013 si a acumulat de atunci noi datorii.
„E posibil sa vina Comisia Europeana sa spuna ca acea stergere de datorii in vederea privatizarii a fost un ajutor de stat ilegal care trebuie recuperat. Asadar, i-am mai arunca companiei in spinare cateva sute de milioane cu dobanzi pe anii respectivi. Deci o situatie proasta ar deveni catastrofala”, a mai aratat Chiritoiu.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Ce relație au, de fapt, Andreea Esca și Andreea Berecleanu? Mulți cred că...
Sursa: kudika.ro
-
Eurowind Energy ia credit de la BCR și Erste Group pentru un parc eolian
Sursa: futurebanking.ro
-
Iohannis, despre abandonarea candidaturii lui Cîrstoiu la Capitală: „Nu este...
Sursa: wall-street.ro