In ultimii ani, petrecerea de Craciun a devenit o traditie pentru tot mai multe companii multinationale din Romania, fapt ce reiese din investitia organizatiilor in acest tip de evenimente: intre 5.000 si 40.000 de euro, in functie de numarul de angajati, de tematica si de locatia aleasa.

Conform Creative&Bright, companie specializata in organizarea de evenimente corporate, investitia in astfel de evenimente pentru angajati este justificata de dorinta tot mai mare a companiilor de a organiza evenimente de calitate impreuna cu specialisti in domeniu, prin care angajatii sa se simta valorizati si recompensati.

Potrivit unui comunicat remis 9am, desi unele companii doresc sa organizeze petreceri in locatii din afara capitalei, majoritatea prefera sa ramana in Bucuresti si opteaza pentru evenimente tematice, cautand decoruri extravagante sau experiente gastronomice inedite.

„Consider ca petrecerea de Craciun este una dintre putinele ocazii ale angajatilor de a se intalni in formula completa, intr-o atmosfera relaxanta, iar efectul interactiunii in acest cadru e vizibil pe parcursul anului urmator, in special in eficienta echipei. Anul acesta, cererea pentru petreceri de Craciun a crescut cu aproximativ 50%, iar cele mai multe solicitari sunt pentru petreceri tematice, in cadrul carora creativitatea si ineditul sunt la cote maxime”
, declara Dana Tudor Tanase, managing partner Creative&Bright.

Anual, companiile mari din Romania, in special multinationalele, investesc intre 15.000 si 70.000 de euro in evenimente corporate. Pe langa petrecerea de Craciun, cele mai cautate dintre acestea sunt petrecerile aniversare sau petrecerile pentru copiii angajatilor, organizate de obicei in preajma zilei de 1 iunie.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.