Potrivit Reynaers Aluminium Romania, unul dintre liderii europeni pe segmentul solutiilor de aluminiu pentru sectorul de constructii, cea mai vanduta categorie de produse pe piata locala este reprezentata de profilele destinate fatadelor cortina pentru cladirile de birouri. Astfel, acest segment este majoritar in business-ul companiei, generand 60% din vanzari, respectiv cca. 4,8 milioane de euro in acest an.

Pe plan secund in topul celor mai vandute categorii de produse de catre Reynaers se afla, cu 30% din vanzari, reperele pentru usi si ferestre, restul de 10% din cifra de afaceri a Reynaers fiind atribuit reperelor pentru usi glisante, un segment aflat in plina dezvoltare.
Astfel, potrivit datelor companiei, cererea pentru sisteme glisante pe piata rezidentiala este in crestere, odata cu revirimentul din ultimii ai al acestui sector de constructii, dar mai ales in contextul schimbarii tendintelor din arhitectura.

”Desi nu reprezinta categoria de produse majoritara in cadrul business-ului nostru, cererea pentru sistemele glisante inregistreaza o crestere semnificativa, din doua motive principale: pe de o parte, piata rezidentiala in ansamblu este iarasi in plin avant, iar pe de alta parte se observa influenta noilor tendinte arhitecturale, care tind spre crearea suprafetelor vitrate de dimensiuni cat mai mari si pentru maximizarea spatiului din locuinta”, explica Daniel Popa, Country Manager Reynaers Romania.

In ceea ce priveste cele mai vandute produse, pe segmentul profilelor destinate fatadelor cortina se remarca sistemul CW 50, un sistem care este potrivit si pentru acoperis, dotat cu diferite tipuri de sticla si disponibil in mai multe variante tehnice, ceea ce il face o optiune viabila pentru multiplele cerinte ale arhitectilor.

Potrivit unui comunicat remis 9am, pe segmentul reperelor pentru usi si ferestre, cele mai vandute sisteme sunt CS 68 si CS 77 si, incepand de anul acesta, noul sistem Masterline, lansat de Reynaers, care atrage tot mai multi clienti.

In categoria sistemelor glisante, cel mai solicitat de catre clientii Reynaers este sistemul CP 130, un produs premium, foarte bine izolat termic, ce permite realizarea unor usi glisante sau liftant glisante de dimensiuni foarte mari. De asemenea, produsele Hi Finity sunt potrivite pentru astfel de sisteme, fiind tot mai cautate de catre arhitecti.

Ce isi doresc clientii

Citeste si:
O femeie insarcinata, grav ranita dupa ce i-a cazut in cap o...
O femeie insarcinata, grav...

In general, clientii Reynaers cauta in primul rand un raport bun calitate-pret, estetica si usurinta in prelucrare, insa fiecare categorie de clienti, fie ca sunt persoane fizice, firme de tamplarie sau arhitecti, are cerinte specifice.

”Fiecare categorie de client doreste altceva, astfel ca produsele noastre trebuie sa inglobeze toate nevoile. Beneficiarii finali vor calitate, costuri reduse de intretinere si garantie pentru produse. Pe de alta parte, firmele de tamplarie vor un produs pe care sa il poata vinde mai departe cu usurinta, iar arhitectii cauta produse flexibile, care sa le ofere libertatea de a-si pune in practica ideile”, mai spune Daniel Popa.

Potrivit reprezentantului Reynaers, un numitor comun al tuturor segmentelor de clienti este o tendinta care se accentueaza cu fiecare an, legata de intelegerea faptului ca un produs ieftin reprezinta exact opusul ideii de a face economii.

Citeste si:
Reducerea costurilor și creșterea vânzărilor din online prin...
Reducerea costurilor și...

Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.