Plecand de la noile reglementari TVA, schimbarile pe salariul minim si celelalte masuri fiscale din 2016 si continuand cu cresterea puterii de cumparare din Romania, 2016 a fost un an excelent pentru retailul modern din Romania, fiind stabilite noi recorduri in privinta vanzarilor pe metru patrat si al traficului in centre comerciale.

Dupa primul an de activitate, Mega Mall inregistreaza o crestere generala care se reflecta atat la nivelul cifrei de afaceri, cat si al mediei de vizitatori. In contextul in care cifrele deja existente il pozitionau in topul mallurilor din Bucuresti, centrul comercial stabileste un nou record cu o crestere medie de peste 31% a cifrei de afaceri, fata de primele luni de la lansare.

Inaugurat in mai 2015 de catre grupul NEPI, lider pe piata dezvoltatorilor imobiliari din Romania, Mega Mall inregistreaza o cifra notabila si in ceea ce priveste media de vizitatori. La doar 1 an de la deschidere, evolutia centrului comercial este una ascendenta, drept dovada fiind cresterea de 32% a traficului.

Primul an de activitate a adus, de asemenea, rezultate semnificative pentru retailerii de fashion disponibili pe suprafata inchiriabila de 77.000 mp, acestia inregistrand in medie o crestere de 36%, in timp ce partea de food&beverages a crescut cu 34%, iar serviciile cu 70%.

Potrivit unui comunicat remis 9am, evolutia stabilita de Mega Mall vine pe fondul unei cresteri resimtite la nivelul intregului grup NEPI, toate cele 15 centre comerciale din portofoliu inregistrand rezultate pozitive anul acesta. Dezvoltarea centrului comercial s-a remarcat inca din primele luni si, desi asteptarile erau ridicate, acestea au fost depasite de departe de realitatea din teren. Mai mult, anul acesta NEPI a achizitionat partea de 30% detinuta pana acum de Real4You.

Progresul este sustinut de un mix perfect intre necesitate si accesibilitate, 85% dintre vizitatori considerand ca Mega Mall are de departe cea mai facila circulatie interna, iar spatiile ofertante adauga valoare experientei de cumparare. Mai mult, multiplele cai de acces si parcarea supradimensionata (3.000 de locuri) au dus la un trafic echilibrat, 32% din vizitatori accesand mallul pietonal, 30% prin metode de transport in comun si 38% cu ajutorul autoturismelor proprii.

Citeste si:
România a produs un număr record de mașini în 2022: peste 509.000...
România a produs un număr...

Pentru urmatorul an, obiectivele de dezvoltare Mega Mall vizeaza consolidarea acestei cresteri si mentinerea trendului pozitiv in baza unor imbunatatiri in zona de divertisment, menite sa ofere clientilor cea mai buna experienta.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.