Incepand cu luna septembrie, WatchShop.ro, singurul magazin online de ceasuri si accesorii dedicat barbatilor, s-a mutat intr-un sediu nou, in urma unei investitii totale de 50.000 de euro. Relocarea se produce in contextul in care compania aniverseaza 7 ani de existenta pe piata din Romania.

Sediu nou si showroom modernizat pentru WatchShop

Investitia a constat in achizitionarea si reamenajarea completa a spatiului de 250 de mp, in care WatchShop si-a mutat atat birourile, cat si showroom-ul. Noua locatie se afla intr-o zona centrala a Bucurestiului (Bd. Banu Manta, nr. 60, sector 1, in apropiere de Piata Victoriei), are un design modern si minimalist, realizat de catre Atelier 507, care pune in valoare produsele companiei: ceasurile.

WatchShop, la 7 ani de la infiintare: 30% crestere a business-ului in primele 8 luni ale anului

Odata cu implinirea a 7 ani de la infiintare, cifra de afaceri inregistrata de companie in perioada ianuarie–august 2016 a depasit 1 milion de euro, in crestere cu aproximativ 30% fata de perioada similara a anului trecut. De asemenea, numarul total de produse vandute de WatchShop in acest an a crescut si el cu aproximativ 22% fata de 2015, ridicandu-se la peste 15.000 de unitati.

Cresterea se datoreaza, pe de o parte, expertizei echipei si capacitatii de a oferi consultanta si suport in procesul de achizitie a unui ceas si, pe de alta parte, repozitionarii business-ului in singurul magazin online de ceasuri si accesorii dedicat barbatilor. Astfel, WatchShop se adreseaza atat barbatilor care sunt in cautarea unui ceas pentru ei insisi, a unui cadou pentru un prieten sau pentru o femeie draga din viata lor, cat si femeilor care vor sa gaseasca ceasul potrivit pentru un barbat.

Cei mai multi cumparatori romani de ceasuri provin, conform datelor interne WatchShop pentru perioada 1 ianuarie–31 august, din orase precum: Bucuresti, Brasov, Cluj, Timisoara si Constanta. Aproximativ 70% dintre acestia sunt barbati, care cumpara in mod preoponderent ceasuri de la branduri ca Accurist, Bulova, Casio, Citizen, Festina, Fossil, Orient, Seiko, Sekonda, Suunto, Swatch, Timex, Tissot, Vostok-Europe si Zeppelin.

Citeste si:
Putin vrea înființarea "Republicii Federale Ucraina". Care sunt...
Putin vrea înființarea...

Potrivit unui comunicat remis 9am, in primele 8 luni ale acestui an, mai mult de 1.230 de clienti au apelat la ceasornicaria WatchShop, un alt serviciu pe care il pune la dispozitie compania, pentru aproximativ 1.540 de interventii.

7 ani de WatchShop in cele mai importante cifre

In 2012, WatchShop a devenit reprezentant oficial pentru Tissot in Romania, iar din 2014 este reprezentantul oficial al brandului Accurist.
2015 a fost cel mai bun an WatchShop de pana acum. Anul trecut, compania a inregistrat cea mai mare crestere valorica a cifrei de afaceri, care a atins 1.5 milioane de euro.

De asemenea, tot 2015 a fost si anul celor mai importante momente si schimbari din istoria companiei: echipa s-a extins la 19 persoane, a vandut ceasuri de lux (de la branduri ca Rolex) si a devenit reprezentant oficial in Romania si pentru Sekonda.

„Acesti 7 ani au fost unii foarte intensi pentru noi. Lansat in 2009 cu o singura persoana in echipa, WatchShop s-a transformat intr-un business stabil, cu o echipa de specialisti pasionati de ceasuri si dornica de performanta. Ma bucur ca mereu am reusit sa gasim solutii provocarilor – rata constanta a profitului si satisfactia clientilor ne demonstreaza, an de an, acest lucru”
, a declarat Catalin Florea, CEO WatchShop.

Planuri pentru 2016

Citeste si:
Ora de iarnă 2021. Când se schimbă ora în România? Ceasurile se vor...
Ora de iarnă 2021. Când se...

Pentru anul 2016, reprezentantii companiei estimeaza o cifra de afaceri de 2 milioane de euro. Printre planurile companiei se numara extinderea numarului de modele disponibile de la brandurile populare printre clienti, precum si investitia in stocuri si in imbunatatirea timpilor de livrare a produselor.

De asemenea, cu ocazia implinirii a 7 ani de activitate, compania a initiat un parteneriat cu Augustin Matei, singurul designer roman de ceasuri. WatchShop distribuie astfel in exclusivitate ceasuri 100% personalizate, cu design unic si mecanisme elvetiene de cea mai buna calitate. Pretul de pornire pentru un astfel de ceas este de 1.000 de euro si variaza in functie de materialele utilizate si gradul de personalizare.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.