Lumea businessului se schimba in mod accelerat, iar fiecare persoana si, mai ales, fiecare om de afaceri trebuie sa stie cateva lucruri foarte importante care se vor intampla in 2016

De la politici si reglementari la valorificarea noilor tehnologii, fiecare proprietar al unei afaceri trebuie sa fie la curent cu schimbarile care marcheaza deja si care vor defini lumea businessului in acest an.
Iata ce se va intampla in 2016, atat in Romania, cat si in Occident:

1. Eficienta micilor afaceri va continua sa creasca

Micile companii investesc masiv in viitorul lor prin achizitionarea noilor echipamente si a unor alte proprietati imobiliare, numarul angajatilor se afla in crestere, iar managerii apeleaza la credite de refinantare a datoriilor pentru a micsora ratele sufocante, conform businessnewsdaily.com.

2. Optimizarea costurilor este obligatorie

Optimizarea costurilor este esentiala mai ales pentru companiile mici si mijlocii, iar managerii sunt din ce in ce mai constienti de faptul ca, daca nu apeleaza la strategii foarte eficiente, precum leasingul operational, dezvoltarea pe termen lung a companiei va fi practic imposibila.

3. Livrarea in aceeasi zi va deveni din ce in ce mai frecventa

In 2016, din ce in ce mai multe companii vor cauta o solutie eficienta pentru a livra in aceeasi zi produsele solicitate de clienti. Companiile de curierat vor fi nevoite sa se adapteze cerintelor, altfel vor risca sa iasa pur si simplu de pe piata. Dupa cum noteaza site-ul econsultancy.com, companiile care nu vor livra produsele foarte rapid vor pierde o mare parte din clienti.


4. Procesul de angajare va fi mai costisitor

Salariile cresc in mod constant, iar oamenii sunt din ce in ce mai constienti de valoarea lor pe piata. Specialistii din multe domenii de activitate sunt cei care vor fi curtati de companii, spre deosebire de ultimii ani, cand companiile le „faceau o favoare” daca ii angajau. Oportunitatile de pe piata muncii sunt numeroase, iar costurile de angajare si de pastrare a angajatilor foarte competenti vor fi mai mari pentru companiile mici si mijlocii.

Citeste si:
Ce servicii oferă o agenție funerară profesională și ce costuri...
Ce servicii oferă o agenție...

5. SEO, marketing si branding, trilogia succesului

Micile companii vor trebui sa investeasca sume importante de bani pentru marketing si branding de calitate. In plus, optimizarea SEO a site-urilor pe care le detin este cel mai important aspect pentru vizibilitatea in motoarele de cautare. O afacere invizibila pe internet este o afacere care nu exista pe piata.

6. Smartphone-urile continua sa schimbe regulile jocului

Brandurile sunt din ce in ce mai preocupate de experienta clientilor in cadrul versiunii de mobil a site-urilor companiilor. Telefoanele mobile redeseneaza, practic, relatia dintre companie si clienti, conform callcentrehelper.com. In aprilie 2015, un site „mobile friendly” devenea obligatoriu pentru companiile care doreau ca acesta sa fie afisat in rezultatele cautarilor pe Google de pe mobil. In 2016, accentul va fi pus pe viteza de incarcare a paginilor pe mobil, iar Google a anuntat deja dezvoltarea proiectului Accelerated Mobile Pages.

Citeste si:
Agri Trade Summit 2024, o nouă ediție de succes
Agri Trade Summit 2024, o...

Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.