Facebook va lansa in cateva luni o versiune a retelei de socializare dedicata angajatilor din companii, Facebook at Work, dupa un an de teste, a declarat un oficial al companiei.

Noul serviciu este aproape identic cu actuala retea, incluzand o functie de vizualizare a stirilor, butoane like si serviciu chat.

"As spune ca 95% din ceea ce am dezvoltat pentru Facebook va exista si in Facebook at Work", a declarat Julien Codorniou, director pentru parteneriate pe platforma globala la Facebook.

Totusi, utilizatorii Facebook at Work vor avea profile speciale, distincte de profilele de pe Facebook.

El a precizat ca aproape toate functiile Facebook at Work sunt similare cu cele ale Facebook, cu unele exceptii, cum ar fi faptul ca angajatii nu vor putea juca Candy Crush. Facebook a inceput sa testeze Facebook at Work in ianuarie, iar deocamdata serviciul a fost disponibil pentru companii pe baza de invitatie. Serviciul va fi deschis tuturor companiilor, dupa ce va fi lansat, iar Facebook intetntioneaza sa taxeze "cativa dolari pe luna/utilizator" pentru servicii premium cum ar fi analize si customer service, a spus un purtator de cuvant al companiei.

Piata retelelor de socializare pentru profesionisti, care include LinkedIn si Monster Worldwide, este in valoare de circa 6 miliarde de dolari pe an, a estimat in august compania de analiza a pietei IDC.

Peste 300 de companii, intre care Heineken, Royal Bank of Scotland si producatorul de bijuterii Stella and Dot utilizeaza deja Facebook at Work, iar compania hoteliera franceza Club Mediterranee urmeaza la randul ei sa adopte sistemul.

Club Mediterranee va oferi serviciul tuturor celor 13.000 de angajati, din vara anului 2016, a declarat Anne Browaeys-Level, director de marketing si IT.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.