“Nu”este unul dintre acele cuvinte pe care ai vrea sa le folosesti mai des cand vorbesti cu seful tau dar dintr-un anumit motiv nu o faci; te impiedica teama ca ai putea sabota relatia cu acesta sau, si mai rau, ca ti-ai putea pierde jobul. Este un risc pe care nu esti dispus sa ti-l asumi.
1. Respecta-i decizia
Chiar daca nu esti de acord cu perspectiva din care acesta priveste problema da-i de inteles ca esti constient de faptul ca el are puterea sa ia hotararea cea mai buna in cele din urma. Eviti astfel un conflict care nu face decat sa va imobilizeze abilitatea de a fi cat mai obiectivi in gasirea unei rezolvari.
2. Aminteste-i ca sunteti o echipa
Potrivit Fastcompany.com, “nu conteaza cine are dreptate”, ci ce anume este bun pentru companie. Uneori poti avea tendinta de a uita ca aveti acelasi obiectiv; la fel ca si seful tau, iti doresti sa iti faci treaba cat mai bine si sa ai un impact pozitiv asupra organizatiei. Decideti impreuna care este solutia cea mai benefica pentru intreaga echipa.
Citeste mai mult pe wall-street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro