Profitul net al BMW a crescut cu 21% in trimestrul al treilea, la 1,58 miliarde de euro, sustinut de avansul veniturilor si de efectul pozitiv al deprecierii euro, relateaza MarketWatch.

Vanzarile solide din Europa si cererea pentru gama de modele crossover si SUV-ul X5 au ajutat BMW sa compenseze vanzarile mai slabe din SUA si China, cele mai mari piete ale producatorului german de automobile de lux.

Veniturile din vanzarile de automobile marca BMW, automobile compact Mini, modelele de lux Rolls Royce si motocicletele BMW au urcat cu 14%, la 22,35 miliarde de euro, scrie MEDIAFAX.

BMW mentine estimarile pentru ansamblul anului, cu o tinta de marja operationala de 8%-10%. In trimestrul al treilea, marja operationala a atins 9,1%, fiind peste asteptarile analistilor. In urma informatiilor, actiunile BMW au urcat cu peste 2%.

In trimestrul trei, vanzarile grupului BMW au urcat cu 7%, la 545.062 vehicule, cele ale Mercedes-Benz cu 18%, la 508.400 unitati, iar cele ale Audi cu 4%, la 445.642 unitati.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.