Pe 24 Septembrie, la Stejarii Country Club, cei ~250 de participanti vor sta fata in fata cu 13 specialisti de marketing si impreuna vom dezbate tema generala de interes a conferintei de anul acesta – ”Marketing digital sau promotii offline?”.
Conferinta „Marketing in Direct” este locul unde sunt oferite informatii de valoare intr-o forma optimizata, un fel de curs intensiv pentru ca fiecare participant sa isi actualizeze si completeze informatiile si de-a doua zi sa le si poata implementa.
Cu acest scop, se vor imparti in sustinatori ai uneia dintre cele doua tabere, offline sau online, si vor oferi sfaturi utile participantilor: Chris Arnold – Fondatorul agentiei de publicitate si marketing Creative Orchestra, Laura Dragomir - Expert in comunicare si cofondator Brainguys, Alexandru Israil - Guerrilla Marketing Certified Professional, Mihaela Tatu – Trainer acreditat ANC, Andreea Munteanu – Managing Director Vivid Events2, Raluca Dinu – Media & Advocacy Officer Unicef, Mugur Patrascu – Owner iLeo, Vasile Alboiu – Chief Creative Officer Lowe Group, Marius Buiculescu – Managing Director Atip Design, Alin Angheluta – Lect.univ.dr., Departamentul de Marketing Academia de Studii Economice Bucuresti, Constantin "Noro" Ferseta – Fondator GM Kuantero, Stefan Iarca – Country Head Possible si Mihai Nasaudean – General Manager Good Afternoon.
Ce promite editia cu numarul sapte a conferintei?
O zi intreaga de prezentari sustinute de 13 invitati speciali, interactiunea cu 250 specialisti marcomm-sales-management, aflarea avantajelor & dezavantajelor celor 2 directii de promovare si aplicabilitatea imediata a celor mai bune solutii.
Mai multe detalii despre desfasurarea conferintei pe site-ul evenimentului.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro