Vanzarile de carburanti MOL Romania au crescut in primul semestru cu 13% fata de perioada similara a anului anterior, in volum, ca urmare a extinderii retelei de benzinarii, a anuntat miercuri grupul ungar MOL, care detine compania, al patrulea mare jucator de pe piata petroliera romaneasca.

Astfel, vanzarile de carburanti - benzina, motorina, GPL si lubrifianti - au urcat la 267.000 tone, de la 236.000 tone in prima jumatate a anului anterior. In trimestrul al doilea, livrarile s-au majorat cu 11%, la 146.000 tone.

Vanzarile de motorina au avut cea mai mare pondere, urcand cu 12%, la 192.000 tone, in timp ce vanzarile de benzina au inregistrat un plus de 13%, la 69.000 tone. Pe ansamblul grupului MOL, vanzarile de retail au urcat in volum cu 9% in primul semestru, scrie MEDIAFAX.

In Romania, reteaua MOL a depasit in acest an pragul de 200 de benzinarii, dupa finalizarea preluarii a 42 de statii de alimentare de la ENI Romania. In functie de dimensiunea retelei, MOL estea a patra mare companie de pe piata locala, dupa OMV Petrom, KMG International (Rompetrol) si Lukoil.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.