Utilizatorii care dau cautare pe Google tastand iWatch este probabil sa obtina in capul listei de rezultate o reclama pentru Apple Watch, in conditiile in care compania americana plateste Google pentru publicitate astfel incat sa nu piarda posibili clienti care au cautat produsul dupa un nume incorect.
Probendi, o companie irlandeza de software cu sediul in Dublin, care detine marca iWatch in Europa, spera ca Apple va plati mult mai mult pentru o astfel de promovare decat o face in prezent si a intentat o actiune in regim de urgenta, pe 26 iunie, la un tribunal din Milano, protestand pentru faptul ca Apple se foloseste de numele iWatch in reclame. "Apple s-a folosit in mod sistematic de numele iWatch in motorul de cautare Google, pentru a directiona clientii catre site-ul propriu, promovand astfel Apple Watch", se arata in documente.
De-a lungul timpului, multe companii, intre care American Airlines, Geico si Rosetta Stone, au incercat sa dea in judecata Google sau companiile furnizoare de publicitate, in probleme legate de marci, dar deseori nu au avut succes, relateaza MEDIAFAX.
Politica Google pentru serviciul de publicitate stipuleaza evaluarea reclamatiilor caz cu caz, fiind posibil sa fie impuse unele restrictii, a declarat Giacomo Bonelli, avocat al Probendi. Bonelli a aratat ca Apple nu a raspuns niciodata solicitarilor si obiectiilor Probendi, in timp ce Google a replicat sa nu este raspunzatoare pentru linkuri. Reprezentantii Apple si ai Google au refuzat sa comenteze.
Co-fondatorul companiei irlandeze, Daniele Di Salvo, a declarat anul trecut pentru Bloomberg ca Probendi a avertizat Apple sa nu foloseasca denumirea iWatch. Di Salvo a spus atunci ca Probendi lucreaza la un smartwatch propriu care va fi mai ieftin decat Apple Watch, va functiona cu sistemul Android si se va numi iWatch. In prezent, proiectul este "in standby", a precizat el.
Apple a lansat IOS 16.3. Noile funcții disponibile pentru...
Un audit comandat de Probendi si realizat de Barzano & Zanardo, firma specializata in dispute legate de copyright, a evaluat marca iWatch la 87 de milioane de euro, potrivit unor persoane apropiate situatiei.
In 2012, Apple a platit 60 de milioane de dolari pentru inchiderea unui litigiu in China referitor la dreptul de a folosi numele iPad. O audiere in cazul iWatch a fost programata pe 11 noiembrie.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 29 martie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Eleni Skoura, ING Bank: Personalizarea înseamnă informația potrivită, la...
Sursa: futurebanking.ro
-
Inspector ITM, reţinut după ce ar fi beneficiat de un plin de benzină pentru...
Sursa: wall-street.ro