Brandurile din sectorul tehnologiei domina topul celor mai valoaroase 10 branduri, dar a aparut si o surpriza, compania Malboro, care a urcat de pe locul 13 ocupat anul trecut pe pozitia 10. Studiul realizat de Millward Brown foloseste pentru calcularea valorii brandurilor opiniile a aproximativ 2 milioane de posibili si actuali clienti ai unui brand, pe langa date financiare. Astfel, brandul Apple valoreaza 247 miliarde de dolari, fiind cu 67% mai mare fata de anul trecut, potrivit calculelor Millward Brown. "Apple a fost diferit, a iesit in evidenta", a explicat in raport directorul general al Millward Brown, Travyn Rhall.
In septembrie 2014 Apple a lansat iPhone 6, care a contribuit la un profit trimestrial net de 18 miliarde de dolari, cel mai mare castig trimestrial obtinut vreodata de o companie listata la bursa. In urma cu 10 ani, Apple nici macar nu se afla in top 10 cele mai valoroase branduri, scrie MEDIAFAX.
Valoarea brandului Google a crescut cu 9%, la 174 miliarde de dolari, dar compania a coborat totusi pe pozitia a doua, dupa ce anul trecut a facut investitii mari, in timp ce veniturile au scazut, partial din cauza dolarului puternic. Compania a avut totusi un an bun, cu initiative care au inclus soft-ul B2B, Google Fiber, dezvoltarea unei masini fara sofer, lansarea unei retele de telecomunicatii WiFi si Google Glass.
Microsoft a facut schimb cu IBM, urcand de pe pozitia a patra pe a treia, cu o valoare a brandului de 115 miliarde de dolari, in crestere cu 28%. Microsoft a profitat de concentrarea pe sistemul cloud, o politica de colaborare la nivelul companiei si optimismul din jurul instalarii unui nou director general, Satya Nadella. Brandul IBM a scazut cu 13%, la 94 miliarde de dolari, din cauza investitiilor uriase de anul trecut in servicii cloud, analiza, mobile, sociale si de securitate, care au afectat profitul. IBM a semnat si un acord major cu Apple pentru dezvoltarea de aplicatii business pentru cele mai populare dispozitive ale Apple.
Apple a lansat IOS 16.3. Noile funcții disponibile pentru...
Visa este ocupanta locului cinci in clasament cu un brand in crestere cu 16%, la 92 miliarde de dolari, compania urcand doua pozitii. Anul trecut Visa a semnat un parteneriat cu Apple prin care detinatorii de iPhone 6 si iPad-uri pot face achizitii prin intermediul dispozitelor. In 2014, veniturile Visa au urcat cu 7,8%, la 12,7 miliarde de dolari, iar profitul net cu 9,2%, la 5,4%. Top 10 al celor mai valoroase branduri este completat in ordine de AT&T, Verizon, Coca-Cola, McDonald’s si, surprinzatori, Malboro, care anul trecut s-a aflat pe locul 13.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Vista Bank finanțează un parc eolian al grupului Premer Energy
Sursa: futurebanking.ro
-
Nici nu a născut, dar și-a ales deja bona filipineză. Ana Baniciu va naște în...
Sursa: kudika.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Lacul Como ar putea avea soarta Veneției: Italienii se gândesc să impună o...
Sursa: wall-street.ro