Business14 Mai 201515:24

Lectura de 2 minute

Cateva mii de persoane au vizitat centrul comercial Mega Mall, deschis joi in Bucuresti, insa unitatea si-a primit vizitatorii printre schele, mult praf si spatii interioare in curs de amenajare.

Mall-ul de langa Arena Nationala este dezvoltat de fondul sud-african de investitii New Europe Property Investments (NEPI), iar centrul comercial trebuia inaugurat initial pe 23 aprilie. Pentru a nu rata si cea de-a doua data anuntata pentru inaugurare, NEPI a decis deschiderea centrului comercial, cand acesta inca este un santier.

Centrul este cea mai mare investitie realizata de fondul de investitii in Romania, constructia fiind inceputa in februarie 2014. Investitia in centrul comercial este estimata la 165 de milioane de euro. Dintr-o suprafata totala construita de 210.000 metri patrati, 72.000 reprezinta spatiul inchiriabil. Suprafata este ocupata aproape in intregime, iar pentru cele cateva spatii mici ramase disponibile s-a creat o lista de asteptare pentru potentialii retaileri, potrivit declaratiilor anterioare ale dezvoltatorului.

Cele doua intrari principale ale mall-ului sunt inca in curs de amenajare, oamenii fiind nevoiti sa faca slalom printre utilaje, dale, gropi si promoter-ii care impart pliante pentru diferitele magazine. De asemenea, spatiile verzi si fatada nu sunt finalizate. La intrarea dinspre Soseaua Iancului, zeci de persoane asteptau joi dimineata sa se inscrie la o tombola, scrie MEDIAFAX.

In interiorul centrului, vizitatorii sunt intampinati cu muzica data la volum maxim si standuri unde se ofera gratuit baloane si sucuri racoritoare. Si aici, zeci de persoane stateau la cele patru standuri amenajate, pensionarii fiind interesati sa intre in posesia cat mai multor baloane. Intrebat de ce a luat atat de multe baloane, un batran a raspuns: "Duc acasa la nepoti si la copiii de la bloc".

Citeste si:
Orban confirmă: Nicușor Dan rămâne candidatul PNL și USR-PLUS...
Orban confirmă: Nicușor Dan...

In locuri izolate se mai vad schele, iar aproximativ 20% dintre magazine sunt inca in curs de amenajare. Avand in vedere ca inca se lucreaza foarte mult, un vizitator de aproximativ 50 de ani, imbracat cu o camasa eleganta pe care a asortat-o la o bluza de trening si-a aprins o tigara si se plimba printre magazine in timp ce fuma. Un angajat de la curatenie conducea o masina de spalat gresia la etajul 1 si incerca sa stearga podeaua, insa in urma lasa o dara mare de noroi. In rest, erau foarte multi angajati care spalau vitrinele, barele de protectie si scarile rulante.

Zona de mancare de la ultimul etaj este si ea in curs de amenajare, dar asta nu ii impiedica pe vizitatori sa se opreasca la fast food-uri si sa manance, in ciuda mirosului de santier care persista. Ca si in restul mall-ului, la zona de restaurante aproximativ 75% dintre spatii erau deja pregatite pentru vizitatori. Cele mai aglomerate magazine erau cele de la subsol, unde se afla marii retaileri de electrocasnice, care aveau multe oferte la diferite produse, dar si hypermaketul Carrefour.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.