Vanzarile Mercedes-Benz au crescut cu aproape 15% in primul trimestru, fata de aceeasi perioada a anului trecut, la un nivel record, intensificand concurenta cu rivalii Audi si BMW pentru pozitia de lider pe segmentul automobilelor premium, transmite MarketWatch.

Producatorul german de masini de lux, detinut de grupul german Daimler, a anuntat luni ca a vandut 429.602 vehicule in primul trimestru. Avansul vanzarilor s-a accelerat in martie, cand cresterea fata de aceeasi luna a anului 2014 a atins aproape 16%. "Mercedes-Benz a inregistrat in martie cele mai bune vanzari lunare si cel mai bun trimestru din istoria companiei", a declarat Ola Kallenius, membru in board-ul Mercedes insarcinat cu marketigul si vanzarile Mercedes-Benz Cars.

Cei trei mari producatori germani de vehicule premium se afla intr-o cursa stransa pentru pozitia de lider al pietei. Audi, divizie a Volkswagen, ameninta sa il depaseasca pe liderul actual BMW, dar Mercerdes-Benz inregistraza o crestere mai mare a vanzarilor fata de concurentii sai, fiind posibil sa urce de pe locul al treilea. Mercedes-Benz se afla in mijlocul unei ofensive de lansare a unor noi produse, intre care modelul CLA Shooting Brake in 28 martie, obiectivul fiind sa urce pe primul loc pana in 2020, scrie MEDIAFAX.

Datele bune raportate de Mercedes-Benz au fost sustinute de cresterea pietei in Europa, unde vanzarile au urcat cu 16% in primul trimestru, la 187.284 automobile, si China, cu un avans al vanzarilor de 17%, la 78.183 de unitati. Vanzarile Mercedes-Benz in Statele Unite au avansat cu 9,2%, la 29.921 de vehicule in martie, iar in primul trimestru cu 7,6%, la 78.156 de unitati. BMW si Audi urmeaza sa publice datele referitoare la vanzarile din martie in urmatoarele zile.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.