"Au fost vandute 44 de autoturisme, in valoare totala de 1,1 milioane de euro. Tot din categorie auto face parte si cel mai scump produs vandut vreodata online - un BMW X6, la 66.500 de euro, cu un discount de 20.000 de euro fata de pretul de lista", se arata intr-un comunicat al eMAG.
Compania a comercializat, de asemenea, 4.000 de tichete pentru carburantii Rompetrol, cu un discount de 10% fata de pretul la pompa. Cu sase ore inaintea incheierii Black Friday 2014, eMAG vanduse 30.000 de telefoane mobile, 20.000 de tablete, 12.000 de televizoare, 4.000 de parfumuri, 4.000 de anvelope, 8.000 de jucarii si 52 de tone de mancare pentru animale, scrie MEDIAFAX.
Compania a avut 1,1 milioane de vizite de pe telefonul mobil, 15% din comenzi fiind plasate de pe dispozitive mobile.
Un studiu Millward Brown arata ca circa 4,75 milioane de romani cu varsta intre 18 si 65 de ani si-au anuntat intentia de cumparare cu ocazia Black Friday, cu 1,3 milioane mai multi decat in 2013, primele trei categorii vizate fiind electrocasnicele mici, televizoarele si telefoanele mobile.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro