Sustinuta de angajatii companiilor care cumpara salate sau carne la caserola din magazine piata produselor gata preparate creste cu 10% pe an.

"Au inceput sa creasca foarte mult produsele ready-meal - produse gata preparate, precum humusul, fasolea batuta, salata de vinete, aripioarele picante, puiul shanghai sau pieptul de pui la caserola. Aceasta piata creste in fiecare an cu 10% comparativ cu anul anterior", a declarat agentiei MEDIAFAX Radu Timis, proprietarul producatorului alimentar Cris-Tim.

El a spus ca vanzarile au fost stimulate si de expansiunea lantului Mega Image, care a incurajat acest tip de produse.

"Cu un magazin in apropiere, din ce in ce mai multi corporatisti renunta la masa de pranz la restaurant si cumpara produse gata preparate, la caserola. Aceste produse sunt mai ieftine decat masa la restaurant, iar oamenii fac economie. Se poate ajunge in acest fel ca o persoana sa manance un pranz cu 10-15 lei", a spus Timis.

Acesta a adaugat ca o alta categorie care ajuta la cresterea pietei ready-meal sunt gospodinele care nu mai gatesc.

"Gospodinele au devenit mai pragmantice si incep sa cumpere produse gata preparate. E mai usor pentru ele sa cumpere direct, decat sa piarda timpul in bucatarie, preparand"
, a afirmat seful Cris-Tim. Timis a aratat ca, din cauza scaderii puterii de cumparare a populatiei, exista tendinta ca producatorii de alimente sa reduca greutatea portiilor la caserola de la 200-250 de grame la 100-150 de grame.

Retail jobs

Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.