Vanzarile de smartphone-uri ale BlackBerry au crescut cu 15% in trimestrul al doilea, la 1,5 milioane de unitati, datorita implemetarii cu succes a planului de afaceri al CEO-ului John Chen, dar se plaseaza cu mult sub nivelul inregistrat in perioada similara a anului trecut.

Livrarile au urcat de la 1,3 milioane in primele trei luni si corespund unei cote de 0,5% pe piata mondiala a smartphone-urilor, aflata in crestere.

Din noiembrie 2013, de cand Chen a venit la conducerea companiei canadiene, BlackBerry a mutat centrul de greutate al afacerii de la vanzarea de produse catre consumatori individuali la vanzarea de servicii software catre firme si institutii guvernamentale.

Cu toate acestea, compania a incercat sa-si pastreze utilizatorii fideli, prin repunerea in vanzare a modelului BlackBerry Bold si a lansarii modelului Z3 pe piata din Indonezia, in luna mai.

Nivelul livrarilor de smartphone-uri din trimestrul al doilea a ramas, insa, cu mult sub cel inregistrat in aceeasi perioada a anului trecut, diferenta fiind de 78%.

De asemenea, BlackBerry nu a reusit sa castige cota de piata din incepand din al treilea trimestru din 2009. Compania nu a mai inregistrat un avans al vanzarilor din al doilea trimestru din 2013, cand a lansat sistemul de operare BlackBerry 10.

Pentru a contrabalansa situatia, BlackBerry are in plan sa lanseze noi modele de smartphone-uri, printre care Passport si Classic.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.