Reprezentarea vizuala a distributiei georgrafice a oportunitatilor de vanzari si a clientilor este foarte importanta pentru a lua decizii rapide si corecte privind anumite strategii de vanzari.

Cu toate acestea, solutiile de tip CRM care ofera in forma standard (fara dezvoltari suplimentare ale partenerilor) aceasta functionalitate in Romania sunt extrem de putine. Una dintre acestea este CAS CRM, solutie aflata in portofoliul de produse implementate de Synergizer.

Prin intermediul CAS CRM, Synergizer pune la dispozitia clientilor sai functionalitatea de localizare geografica a clientilor – „geomarketing”, sustinand astfel simplificarea procesului de vanzare prin alocarea inteligenta de resurse (umane, timp, financiare) pe locatii geografice.

Clientii nostri pot sa isi reprezinte pe harta oportunitatile de vanzare sub forma de „heatmap” – reprezentare grafica a zonelor in functie de volumul sau numarul de oportunitati. De asemenea, pot sa caute companiile prospect pe o raza de X km in jurul unui punct de interes, pe care urmeaza sa-l viziteze de exemplu. Functionalitatilor de geo-referintiere pe harti digitale au multe aplicatii practice in activitatea zilnica a directorilor si agentilor de vanzari, informatia afisata fiind dinamica. Orice punct reprezentat pe harta are in spate o informatie gestionata de CAS CRM, informatie care poate fi accesata printr-un simplu clic”, a spus Ioana Razvan, Managing Partner Synergizer.

Functionalitatea „geomarketing” localizeaza punctele cheie si genereaza grafice pentru analiza rezultatelor de vanzari, masurarea numarului de oportunitati de vanzari sau de clienti existenti, in functie de localizarea geografica.

„Scopul principal al acestei functionalitati este identificarea usoara a locatiilor cu potential ridicat de vanzari. Rezultatul utilizarii acestei functionalitati este pe langa cresterea unor indicatori de performanta prin realizarea de investitii in locatii cu un nivel de cerere ridicat, masurarea unor indicatori de eficienta esentiali. CAS CRM va emite rapoarte cu rezultate localizate si actualizate, va crea categorii de clienti pe criterii de localizare geografica si nu in ultimul rand, va reprezenta o baza pentru deciziile legate de investitii”, sustine Ana-Maria Assfoura, Marketing Manager Synergizer

Citeste si:
Studiu Infografic: Profilul clienților sistemelor fotovoltaice în...
Studiu Infografic: Profilul...


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.