Compania romaneasca Synergizer Business Solutions a implementat sistemul intern automatizat de Helpdesk si inaugureaza astfel „Centrul National de suport” pentru clientii de CAS CRM, Microsoft Dynamics NAV si Personal Salarizare.

Ioana Razvan, Managing Partner Synergizer: „Sistemul de helpdesk este o parte dintr-o investitie mai larga a Synergizer in platforma CAS CRM, platforma ce asigura automatizarea si eficientizarea intregului flux de vanzare , implementare si suport. Compania isi propune astfel sa se ridice la cele mai inalte standarde de calitate, reusind sa concureze umar la umar cu orice multinationala din industrie”.

Toate companiile care utilizeaza aceste solutii vor putea apela, indiferent de localizarea geografica, la serviciile specialistilor companiei Synergizer. Acestea vor putea beneficia de activitati de intretinere si dezvoltare pentru solutiile software de tip ERP si CRM.

Sistemul automatizat de Helpdesk ofera o interfata web prin care clientii isi pot depune cererile de suport – tichetele , pot urmari statusul acestora si pot primi rezolvarea si raspunsurile aferente cererii in timp real.

Cererile pot fi transmise prin web, e-mail sau telefonic, dar indiferent de modalitatea realizarii acestora, vor fi inglobate si tratate in acelasi sistem unic de helpdesk. Solutia detine in plus o componenta de FAQ (intrebari frecvente,) ceea ce ofera clientilor Synergizer accesul la o baza de cunostinte foarte valoroasa.

Sistemul de helpdesk este o parte dintr-o investitie mai larga a Synergizer in platforma CAS CRM, platforma ce asigura automatizarea si eficientizarea intregului flux de vanzare , implementare si suport.
Compania isi propune astfel sa se ridice la cele mai inalte standarde de calitate, reusind sa concureze umar la umar cu orice multinationala din industrie.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.