Grupul american Yahoo! isi va intari divizia mobila prin cumpararea - anuntata luni - a companiei californiene Flurry, specializata in analiza datelor mobile, in special in scopuri publicitare.

Yahoo! a refuzat sa divulge detaliile financiare ale tranzactiei, insa Wall Street Journal evoca o sursa apropiata de acest dosar de achizitie care spune ca tranzactia ar fi fost incheiata contra sumei de 200 milioane de dolari.

Flurry, cu sediul in San Francisco, a inceput in 2008 sa lucreze cu dezvoltatori de aplicatii mobile pentru a crea instrumente care analizeaza utilizarea acestor aplicatii. Instrumentele pot fi utile atat agentiilor de publicitate, care pot sa determine astfel segmentele in care reclamele lor sunt cel mai rentabile, dar si dezvoltatorilor, pentru optimizarea aplicatiilor create de acestia.

Compania spune ca peste 170.000 de dezvoltatori folosesc deja platforma Flurry si ca aceasta colecteaza date provenind de la 150 miliarde de accesari ale acelor aplicatii mobile in fiecare luna.

Yahoo! a facut din divizia mobila una dintre prioritatile sale si revendica o crestere de 36% a accesului la site-urile sale prin intermediul telefoanelor inteligente si al tabletelor, cu 450 de milioane de utilizatori activi in al doilea trimestru din acest an. Directorul general al Yahoo!, Marissa Mayer, a preluat conducerea grupului in urma cu doi ani, cu obiectivul de a relansa cresterea economica a acestuia.

Pentru a atinge acest obiectiv, Marissa Mayer a restructurat mai multe servicii cheie, a incercat sa diversifice continuturile propuse pe site-urile grupului si a crescut numarul achizitiilor de start up-uri pentru a intra in posesia unor tehnologii susceptibile de a imbogati produsele grupului si de a recruta talente.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.