O sursa a declarat pentru Techcrunch ca Facebook a platit pentru LiveRail o suma cuprinsa intre 400 si 500 milioane de dolari. LiveRail a inregistrat anul trecut venituri de 100 milioane de dolari, a luat in calcul un IPO, insa actionarii au decis in cele din urma un "mariaj" cu gigantul Facebook.
LiveRail livreaza reclame video pe cele mai mari site-uri din SUA, situandu-se ca numar de reclame livrate in iunie sub site-urile Google, cu 2,4 miliarde de ad-uri in format video, deasupra Hulu sau AOL. Compania atinge circa 150 de milioane de unici in SUA, devenind in doar cativa ani una dintre cele mai puternice companii pe acest segment din lume.
Compania serveste clienti precum Sony Pictures, CBS, Cnet, Zynga sau Electronic Arts, are birouri la Cluj, Londra, New York si San Francisco si in luna iunie a anului trecut s-a situat pe locul doi in SUA in topul furnizorilor de reclame video pe site-urile din State.
Citeste articolul complet pe Wall-Street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro