Vanzarile retailerului suedez de imbracaminte Hennes & Mauritz (H&M) in Romania au crescut in primul semestru al anului fiscal curent, perioada decembrie 2013 - mai 2014, cu 34%, pana la 549 milioane coroane suedeze (61 milioane euro).

In lei, vanzarile H&M Romania s-au majorat cu 30%. Vanzarile includ TVA.

In perioada mentionata, retailerul a deschis sapte magazine si a ajuns la o retea de 35 de unitati pe piata locala, se arata intr-un comunicat al companiei. In al doilea trimestru al anului fiscal, intervalul martie-mai 2014, H&M a inregistrat in Romania vanzari de 301 milioane de coroane suedeze (33,4 milioane euro), in crestere cu 36%, si a deschis 5 magazine noi.

Anul trecut, vanzarile H&M Romania au depasit pragul de 100 milioane euro. Totodata, profitul net inregistrat de companie s-a situat la 23,6 milioane lei (5,4 miliane euro), in crestere cu 52%.

La nivel de grup, in primul semestru al anului fiscal, vanzarile au crescut cu 17%, la 81,7 miliarde coroane suedeze (9,7 miliarde euro). H&M a fost fondat in Suedia 1947 si este listat la NASDAQ OMX Stockholm. Retailerul are aproape 3.300 de magazine pe circa 50 de piete, inclusiv unitati deschise in sistem de franciza.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.