Facebook a intrat, joi, pe piata internationala a produselor de fitness, odata cu achizitia aplicatiei Moves, care le ofera utilizatorilor informatii despre numarul de pasi facuti, despre distanta parcursa in timpul alergarii si despre numarul de calorii consumate in timpul activitatii fizice.

Potrivit Reuters, Facebook Inc nu a dezvaluit suma platita pentru achizitia ProtoGeo Oy, o companie din Helsinki infiintata in urma cu doi ani, care a implementat aplicatia Moves.

Odata cu incheierea acestei tranzactii, Facebook intra pe piata produselor de fitness si a tehnologiei de monitorizare a sanatatii, precizeaza Reuters.

Un purtator de cuvant al Facebook a declarat ca pretul platit pentru ProtoGeo Oy, care are mai putin de 10 angajati, nu se apropie deloc de valoarea altor tranzactii facute de compania care detine cea mai mare retea de socializare din lume.

Facebook a anuntat in 2014 alte doua achizitii, a caror valoare a fost impresionanta. Astfel, Facebook a anuntat, in februarie, ca va prelua pentru 19 miliarde de dolari serviciul de mesagerie instantanee WhatsApp. Cateva saptamani mai tarziu, Facebook a anuntat preluarea Oculus VR, o companie specializata in tehnologiile de virtualizare, pentru 2,3 miliarde de dolari.

Citeste si:
Arafat, despre „specialiștii” de pe internet: Au făcut medicina pe...
Arafat, afirmații ironice la...
Citeste si:
Care sunt primele simptome care apar in caz de coronavirus?
Care sunt primele simptome...

Pe de alta parte, reprezentantii Facebook au anuntat ca preluarea aplicatiei Moves, care va continua sa fie operata separat de reteaua de socializare, face parte din strategia recenta a companiei de a oferi utilizatorilor sai o diversitate de aplicatii mobile de sine statatoare, precum Instagram, Facebook Messenger si WhatsApp.

Moves este o aplicatie mobila gratuita care a fost descarcata de peste patru milioane de ori de pe telefoanele iPhone si de pe smartphone-urile cu sistem de operare Android, potrivit informatiilor furnizate de ProtoGeo.

Facebook a raportat venituri de 2,5 miliarde de dolari pentru primul trimestru al anului, in urcare cu 72%, si un profit net de 642 milioane de dolari, triplu fata de nivelul din perioada corespunzatoare din 2013, datorita cresterii puternice a afacerilor in zona publicitatii pe platforme mobile, dupa cum a informat joi Bloomberg.

Citeste si:
Obiceiurile de consum se schimbă: cum sporești atractivitatea unui...
Obiceiurile de consum se...


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.