Grupul japonez Sony va intra pe piata imobiliara cu o investitie initiala de 2,4 milioane de dolari, diversificand afacerile si cautand sa valorifice informatiile si experienta dobandite ca producator de electronice de consum, transmite Bloomberg.

Sony va infiinta o divizie de imobiliare care isi va incepe activitatea in luna august si va include servicii de brokeraj, managementul proprietatilor si consultanta, a anuntat compania intr-un comunicat.

"Sony a acumulat informatii personale prin diviziile Vaio si PlayStation, astfel ca ar putea utiliza aceste baze de date cu consumatori in afaceri imobiliare. Noua afacere pare mai degraba o optimizare a modului in care sunt utilizate activele decat o miscare strategica", comenteaza pentru Bloomberg un analist Deutsche Bank Tokyo, scrie MEDIAFAX.

In timp ce cererea pentru televizoare, computere personale si camere digitale scade, piata smartphone-urilor si tabletelor, aflata inca in crestere, este dominata de Apple si Samsung Electronics.

Sony incearca sa-si revigoreze afacerile si sa-si impuna propriile smartphone-uri si tablete pe o piata aglomerata, compania estimand pentru anul financiar incheiat la 31 martie o pierdere de 1,1 miliarde de dolari. Sony a anuntat recent ca va renunta la inca 5.000 de angajati si va continua reducerile de cheltuieli.

Citeste si:
Parada LGBT din Sydney, desfăşurată aşa cum era prevăzut, în ciuda...
Parada LGBT din Sydney,...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Noua divizie va fi denumita Sony Real Estate Corp. si va avea sediul in cartierul Ginza din Tokyo.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.