"Exista o dorinta si o nevoie crescande de o mesagerie privata pe Vine", a spus Jason Toff, director de produs, intr-un mesaj publicat pe blogul oficial al serviciului Vine.
El a precizat ca aceste mesaje ar putea fi adresate chiar si unui utilizator care nu este inscris pe Vine. Twitter a cumparat Vine, un start-up cu sediul la New York, in octombrie 2012.
Aplicatiile de mesagerie pe telefoanele inteligente prezinta un interes tot mai mare in randul utilizatorilor, ilustrat, printre altele, si de achizitionarea aplicatiei WhatsApp de reteaua de socializare Facebook pentru suma de 19 miliarde de dolari.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Top 3 zodii ce vor avea un început de mai incredibil. Au cale liberă spre...
Sursa: kudika.ro
-
GALERIE FOTO | Cum arată Argeș Mall, cel mai mare centru comercial din județ...
Sursa: wall-street.ro