Magazinul Benetton din AFI Cotroceni va fi mutat intr-un alt spatiu pentru a face loc unei unitati Collective, a declarat Israel Vizel, managerul mall-ului, care estimeaza ca vanzarile retailerilor din centrul comercial au crescut anul trecut aproximativ in acelasi ritm cu piata de retail.

"Cifrele oficiale indica o crestere cu 5-6% a pietei de retail anul trecut si vedem aproximativ acelasi rezultat si in AFI. Rezultatele centrului comercial vor reflecta situatia de pe piata de retail. Nu am cifrele exacte acum, dar toti parametrii au avut o performanta buna. Pentru 2014 asteptam crestere, avand in vedere planurile pe care le avem pentru acest an", a declarat pentru MEDIAFAX Israel Vizel, manager mall division AFI Europe.

Astfel, potrivit calculelor MEDIAFAX, in 2013 vanzarile retailerilor prezenti in AFI Cotroceni, care are aproximativ 80.000 de metri patrati, au depasit 200 de milioane de euro.

Mallul de la Cotroceni, o investitie de 300 de milioane de euro, are printre chiriasi companii ca Real, Inditex, H&M, C&A sau Cinema City, iar in 2012 vanzarile retailerilor au crescut cu 14% in lei (9% in euro) la 196 milioane de euro.

"Collective este un magazin pentru care inca de la deschiderea AFI Cotroceni incercam sa gasim solutia pentru locatia si suprafata necesare. Acum am gasit calea cum sa o facem, iar Collective urmeaza sa deschida un magazin in AFI Cotroceni. Magazinul va avea 600-700 de metri patrati si examinam posibilitatea sa extindem putin spatiul", a spus Vizel.

Magazinele Collective comercializeaza mai multe branduri premium, precum Polo Ralph Lauren, Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, UGG Australia, DKNY Jeans sau Converse. In Romania functioneaza trei magazine sub acest brand, precum si doua outleturi, toate in Bucuresti.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.