Toyota, cel mai mare producator auto la nivel mondial, va chema in service 1,9 milioane de automobile Prius, mai mult de jumatate din unitatile vandute de la lansarea modelului, pentru a repara o eroare software care poate determina incetinirea sau oprirea masinii, transmite Bloomberg.

Campania vizeaza modelele Prius produse incepand din martie 2009, a declarat purtatorul de cuvant al companiei, Brian Lyons.

Potrivit MEDIAFAX, Toyota a vandut peste 3,6 milioane de autoturisme Prius pana anul trecut, incepand din 1997, cand a fost lansat primul model, potrivit datelor companiei.

Grupul japonez estimeaza profit record pentru anul fiscal 2013-2014, care se va incheia in martie, datorita deprecierii yenului.

In ultimii ani, campaniile numeroase si masive de rechemari pentru remedierea a diverse defectiuni au deteriorat imaginea Toyota ca lider in ceea ce priveste calitatea si siguranta.

Citeste si:
6 metode prin care îți poți crește marja de profit
6 metode prin care îți poți...

Problema software a modelelor Prius poate cauza, in anumite conditii de condus, supraincalzirea unor piese ale sistemului de propulsie hibrida, provocand declansarea unui sistem de siguranta care incetineste automobilul si poate opri propulsorul. Toyota nu a primit reclamatii referitor la vreun accident cauzat de aceasta eroare.

Toyota a vandut anul trecut 9,98 milioane de autovehicule la nivel modial, in urcare cu 2,4%, urmata de Volkswagen, cu 9,73 milioane, si General Motors, cu 9,71 milioane.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.