Aproape trei sferturi dintre romani cred ca sunt prea multe reclame in spatiul virtual, iar 58% le considera sacaietoare, dar cu toate acestea 28% dintre cei chestionati spun ca, desi nu le deschid, sunt influentati de mesajul transmis.

"8 din 10 romani cu acces la Internet, observa aceste reclame, chiar daca nu dau click pe ele. (...) Cu toate acestea, un sfert dintre cei chestionati declara ca le plac reclamele, iar 15% chiar au incredere in mesajele promovate prin intermediul lor", se arata in raportul GfK.

Companiile considerate cele mai potrivite sa comunice online prin reclame de catre mai bine de 70% dintre respondenti provin din domenii precum turism si vacante, divertisment, retail si electronice si electrocasnice, scrie MEDIAFAX.

La polul opus, produsele pentru bebelusi, bauturile alcoolice si nealcoolice, suplimentele nutritive, mancarea si accesoriile pentru animale de companie sau partidele politice se numara printre cele mai putin potrivite pentru acest gen de promovare (cu procente de sub 30%).

Studiul a fost realizat online, pe un esantion de 524 persoane utilizatoare de Internet din mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 15 si 54 ani.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.