Studiul Top Kids Brands realizat de Open-I Research la initiativa Radio Itsy Bitsy analizeaza perceptia parintilor asupra brand-urilor pentru copii.

Kinder, Danone si Nestle sunt marcile cel mai puternic percepute ca branduri destinate copiilor. Topul Notorietatii ca marci pentru copii este completat, in ordine, de Tedi, Milka, Dorna, Napolact, Barni, Tymbark si Hochland, scrie romanialibera.ro.

Topul respecta in mare masura ierarhia investitiilor in publicitate din ultimii ani. Practic, toate aceste marci se afla in topul celor mai mari investitori in publicitate, din categoriile mâncare si bautura.

Topul marcilor sanatoase

Napolact este considerat de catre parinti cel mai sanatos brand pentru copiii lor. Napolact este urmat de Zuzu, Dorna, Milli si Santal. Daca Kinder, Danone si Nestle sunt categoric percepute de parinti ca brand-uri pentru copii, acestia nu le considera si cea mai sanatoasa alegere pentru cei mici. Kinder nu se claseaza in top 10 marci sanatoase, iar Nestle si Danone ocupa locurile opt, respectiv noua in clasament. De asemenea, daca Tedi si Tymbark se pozitionau in top-ul notorietatii pe locurile 4, respectiv 9, in clasamentul marcilor sanatoase bauturile racoritoare sunt reprezentate doar de Santal.

Ce branduri prefera copiii

Coca-Cola se claseaza pe locul 1, marcile de lactate si iaurturi lipsesc, apar insa mezelurile. Kinder, Milka, Barni, Hochland, Tedi, Prigat, Santal, Nesquick si Cristim completeaza in ordine top 10. sapte dintre acestea nu se regasesc in topul marcilor percepute de catre parinti ca sanatoase pentru copiii lor.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.