Clientii nu mai vin in club de doua ori pe saptamana, ci doar in noaptea de sambata, si au renuntat la peste o treime din bauturi, din cauza puterii tot mai scazute de cumparare, a declarat agentiei MEDIAFAX Dan Malusel, administratorul The Office Predeal.
Daca pana anul trecut tinerii mergeau in cluburi si vineri noaptea, si sambata noaptea, in acest an cei mai multi dintre ei ajung in discoteci doar sambata.
"Cei care mai ajung totusi vinerea in cluburi vin doar daca sunt evenimente speciale, spectacole etc. Totodata, cei care vin au renuntat din cauza puterii scazute de cumparare si la o parte din bauturi. Consumul a scazut cu cel putin 30%", a afirmat Malusel.
El a spus ca daca in anii trecuti un client consuma doua sau chiar trei sticle de sampanie pe seara, acum mai bea doar una.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro