Clientii nu mai vin in club de doua ori pe saptamana, ci doar in noaptea de sambata, si au renuntat la peste o treime din bauturi, din cauza puterii tot mai scazute de cumparare, a declarat agentiei MEDIAFAX Dan Malusel, administratorul The Office Predeal.
Daca pana anul trecut tinerii mergeau in cluburi si vineri noaptea, si sambata noaptea, in acest an cei mai multi dintre ei ajung in discoteci doar sambata.
"Cei care mai ajung totusi vinerea in cluburi vin doar daca sunt evenimente speciale, spectacole etc. Totodata, cei care vin au renuntat din cauza puterii scazute de cumparare si la o parte din bauturi. Consumul a scazut cu cel putin 30%", a afirmat Malusel.
El a spus ca daca in anii trecuti un client consuma doua sau chiar trei sticle de sampanie pe seara, acum mai bea doar una.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Când îți poți spune povestea fără să plângi, înseamnă că te-ai vindecat
Sursa: kudika.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 6-12 mai
Sursa: garbo.ro
-
3 decenii de business: cum a evoluat Mobexpert, gigantul român din industria...
Sursa: retail.ro
-
A cumpărat cercei de 13.675 dolari setul cu doar 13 dolari. Nu s-a mulțumit...
Sursa: wall-street.ro