Clientii nu mai vin in club de doua ori pe saptamana, ci doar in noaptea de sambata, si au renuntat la peste o treime din bauturi, din cauza puterii tot mai scazute de cumparare, a declarat agentiei MEDIAFAX Dan Malusel, administratorul The Office Predeal.
Daca pana anul trecut tinerii mergeau in cluburi si vineri noaptea, si sambata noaptea, in acest an cei mai multi dintre ei ajung in discoteci doar sambata.
"Cei care mai ajung totusi vinerea in cluburi vin doar daca sunt evenimente speciale, spectacole etc. Totodata, cei care vin au renuntat din cauza puterii scazute de cumparare si la o parte din bauturi. Consumul a scazut cu cel putin 30%", a afirmat Malusel.
El a spus ca daca in anii trecuti un client consuma doua sau chiar trei sticle de sampanie pe seara, acum mai bea doar una.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro