"Toata lumea priveste cu ingrijorare aceasta problema. Noi am avut intalniri repetate cu parlamentarii care ne-au promis si ne-au garantat ca ei vor face toate demersurile pentru ca autostrada, culoarul 4, sa treaca prin Pitesti spre Sibiu. Pentru Dacia si Uzinele Ford, aceasta autostrada este vitala. Intalnirile pe care le-am avut cu presedintele Carlos Ghosn si cu alti oameni de decizie la Renault s-au concretizat prin aceasta propunere: in cazul in care Dacia isi mareste pretul (n.r. de productie) din diferite motive si amintim acum pretul transportului, Renault ia in calcul sa paraseasca Dacia", a spus vice-liderul sindical, Ion Iordache.
Muncitorii de la Dacia ameninta cu proteste pentru ca le este teama ca isi vor pierde locurile de munca.
”Eu sunt convins ca in cativa ani de zile, daca autostrada Pitesti-Sibiu nu se va face, Dacia nu mai are viitor. Sindicatele Dacia au vrut sa protesteze. Acum suntem intr-un dialog sa discutam aceste lucruri”, a mai declarat Iordache.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro