Magazinul din Chalons-en-Champagne a fost acuzat de respectivul client de publicitate falsa, dupa ce acesta a depus o plangere la autoritatea locala privind protectia consumatorilor in anul 2008, scrie wall-street.ro.
Carrefour a promovat incepand cu 2006 o campanie prin care clientii nu trebuiau sa astepte mai mult de 10 minute pana in momentul in care puteau sa achite cumparaturile.
Citeste articolul integral pe wall-street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
George Simion stârnește controverse după un mesaj care pune pe același plan...
Sursa: kudika.ro