Cel mai ridicat procent de cumparatori online s-a inregistrat in Marea Britanie (82% dintre utilizatorii de internet), Danemarca si Suedia (ambele cu 79%), Germania (77%), Luxemburg (73%) si Finlanda (72%) iar cel mai scazut nivel a fost in Romania (11%), Bulgaria (17%), Estonia si Italia (ambele cu 29%).
In 2012, cele mai multe cumparaturi online au fost in domeniul vestimentar si articolelor sportive, urmat de rezervarea vacantelor si a calatoriilor, achizitionarea de carti si reviste, precum si cumpararea de alimente si articole de bacanie.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro