Clasica vizita zilnica sau saptamanala pentru o runda de cumparaturi in magazine se va transforma in viitor intr-o experienta care poate semana acum cu un film science fiction.


Fereastra care vinde

Shoppertrak, companie care colecteaza si analizeaza traficul pietonal din magazine, a prezentat un software prin care retailerii pot monitoriza numarul de persoane care trec prin fata magazinelor lor prin intermediul unei tehnologii pe baza de frecvente mobile.

Bill McCarthy, CEO ShopperTrak EMEA, va vorbi despre aceasta inovatie in cadrul evenimentului retailArena organizat de Wall-Street.ro pe 19 si 20 noiembrie.

Magazinul zburator

Lantul de hipermarketuri Emart a revolutionat modul in care coreenii achizitioneaza produse, in conditiile in care acestia sunt printre cei mai muncitori angajati din lume si nu mai au timp sa ajunga in magazinele fizice. Astfel, compania de marketing Cheil a creat pentru Emart un balon sub forma de camion, echipat cu un router Wi-Fi la care consumatorii se pot conecta gratis prin intermediul telefoanelor mobile. Odata conectati, cumparatorii pot descarca mai multe cupoane pe care le pot folosi pentru a achizitiona produse prin intermediul aplicatiei mobile a Emart. Balonul a plutit in centrele comerciale si pe perioada campaniei, vanzarile in-store ale Emart au crescut cu 9,5%, in timp ce vanzarile prin intermediul mobilului s-au dublat aproape, majorandu-se cu 157%.

Citeste mai multe Wall-Street.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.