BIS Foodservice a realizat un studiu despre clientela fidela a restaurantelor fast-food. Conform rezultatelor, femeile reprezinta 56% din totalul clientilor. Sissel Rosengren, directoarea BIS Foodservice, a declarat ca se poate trage concluzia ca femeile apeleaza la fast food din moment ce nu mai au la fel de mult timp pentru gatit ca in urma cu cateva zeci de ani.
Categoria de mancaruri fast-food folosita pentru studiu a inclus toate felurile de preduse, de la hamburgeri la pizza, sushi, supe la plic si shaorma. Nu au fost incluse mancarurile de restaurant.
"Multi ar putea sa presupuna ca femeile cumpra mancare pentru altii, dar raportul ne arata ca de fapt exista o probabilitate mai mare ca femeile sa consume ele insele mancarea fast-food, decat in czul barbatilor. La toate produsele folosite in studiu, femeile s-au demarcat drept cele mai mari consumatoare".
O alta preconceptie a societatii este ca mancarea de acest gen se adreseaza exclusiv claselor sarace. Dintre respondenti, 35% aveau venituri mari (peste 50.000 de dolari pe an).
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro