BIS Foodservice a realizat un studiu despre clientela fidela a restaurantelor fast-food. Conform rezultatelor, femeile reprezinta 56% din totalul clientilor. Sissel Rosengren, directoarea BIS Foodservice, a declarat ca se poate trage concluzia ca femeile apeleaza la fast food din moment ce nu mai au la fel de mult timp pentru gatit ca in urma cu cateva zeci de ani.
Categoria de mancaruri fast-food folosita pentru studiu a inclus toate felurile de preduse, de la hamburgeri la pizza, sushi, supe la plic si shaorma. Nu au fost incluse mancarurile de restaurant.
"Multi ar putea sa presupuna ca femeile cumpra mancare pentru altii, dar raportul ne arata ca de fapt exista o probabilitate mai mare ca femeile sa consume ele insele mancarea fast-food, decat in czul barbatilor. La toate produsele folosite in studiu, femeile s-au demarcat drept cele mai mari consumatoare".
O alta preconceptie a societatii este ca mancarea de acest gen se adreseaza exclusiv claselor sarace. Dintre respondenti, 35% aveau venituri mari (peste 50.000 de dolari pe an).
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 6-12 mai
Sursa: garbo.ro
-
Tigers Summit 2024: România în viziunea a trei investitori locali
Sursa: start-up.ro
-
Women TechEU, granturi pentru startup-uri cu femei fondator. Înscrieri deschise
Sursa: green.start-up.ro
-
SGR la Kaufland: retailerul oferă încă o dată valoarea voucherului cu...
Sursa: retail.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 8 mai?
Sursa: kudika.ro
-
VIDEO | Klaus Iohannis, întrebat dacă Biden îl susține la NATO: Și acest...
Sursa: wall-street.ro