Concret, un buton denumit "see it" ("priviti") va aparea sub un tweet consacrat unui anumit program. Printr-un click facut pe acel buton, utilizatorul va putea sa urmareasca emisiunea respectiva, in direct sau prin sistemul VoD (Video on Demand), si chiar sa o inregistreze.
Butonul va incepe sa apara pe Twitter in noiembrie si va functiona in prima perioada doar pentru utilizatorii care sunt abonati la serviciile companiei de cablu Comcast si pentru emisiunile filialei acestui grup, NBCUniversal, precum "The Voice" si "Saturday Night Football".
Comcast si Twitter afirma in comunicatul lor comun ca se afla "in discutii si cu alte grupuri de distributie (prin cablu) si retele de televiziune care ar putea utiliza aceasta functie noua pentru a-si promova programele in lunile urmatoare". Obiectivul general este de a extinde aceasta posibilitate si pentru emisiunile difuzate de multe alte retele de televiziune, dar si pentru site-uri si aplicatii, dupa modelul butonului "Like" de pe reteaua rivala, Facebook.
"Twitter este locul in care telespectatorii vin sa discute despre ceea ce vad la televizor", a spus directorul general al Twitter, Dick Costolo. "Milioane de utilizatori sunt expusi la conversatiile in direct de pe Twitter in timp ce o emisiune este difuzata. Prin butonul «see it», ei vor putea sa urmareasca in direct acea emisiune pornind de la acel tweet".
"Comcast face un salt inainte in domeniul televiziunii sociale", a declarat la randul sau CEO-ul acestui operator prin cablu, Brian Roberts.
"Intr-o saptamana obisnuita, «The Voice» genereaza peste 350 milioane de conversatii pe Twitter. Ce lipseste este un mijloc pentru a trece cu usurinta de la acea conversatie la vizionarea programului respectiv. La asta foloseste «see it»", a explicat Sam Schwartz, director de dezvoltare al activitatilor Comcast Cable, pe blogul grupului. El a vorbit totodata despre "o sansa uriasa de a face televiziunea mai sociala, mai interactiva si mai amuzanta".
7 emisiuni TV de văzut când vrei să te relaxezi
Comcast si Twitter au incheiat in paralel un parteneriat publicitar, care permite posturilor acestei retele de televiziune prin cablu sa publice scurte inregistrari video, cu pasaje extrase din programele sale, pe aceasta retea de socializare.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
George Burcea, moment controversat! De ce a izbucnit când a fost întrebat...
Sursa: kudika.ro
-
Tragedie șocantă în showbiz. Celebrele gemene Kessler au murit mână în mână,...
Sursa: garbo.ro