Piata electrocasnicelor mari va creste cu 4-5% in acest an si va depasi pragul de 300 milioane euro, dupa majorarea pretului mediu al acestor produse cu 10%, a declarat marti directorul de marketing al Whirpool Romania, Mioara Bolozan.

"Anul 2012 a fost cel mai dificil pentru ca, in ciuda eforturilor jucatorilor de a contribui la cresterea pietei de profil, al carei avans a fost de aproape de 80.000 de unitati, la 1,53 milioane, vanzarile au scazut cu aproape 7%, la 291 milioane de euro, rezultat influentat si de fluctuatia monedei nationale in raport cu euro, la care se adauga si deteriorarea mixului de produse. In acest an, lucrurile se intampla invers", a afirmat Bolozan.

Ea a adaugat ca, in acest an, numarul de unitati vandute se va situa in jurul pragului de 1,5 milioane.

Potrivit datelor prezentate de Whirpool Romania, unul dintre principalii jucatori de profil pe piata romaneasca, piata electrocasnicelor mari (aparate frigorifice, masini de spalat rufe si vase, aragazuri, plite, cuptoare, hote si uscatoare) a atins 294,9 milioane de euro in 2010 si a urcat la 312,4 milioane de euro in 2011. Anul trecut, vanzarile de electrocasnice mari au cumulat 290,96 milioane de euro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.