Apple si Google sunt cele mai valoroase branduri din lume, devansand Coca-Cola, care a pierdut pentru prima data in ultimii 13 ani primul loc in topul celor mai cunoscute marci, potrivit unui raport prezentat luni de Interbrand, companie din grupul Omnicom.

Topul "Best Global Brands" realizat de Interbrand apare anual incepand din 2000 si este unul dintre cele mai urmarite astfel de rapoarte, scrie MEDIAFAX.

Astfel, Apple a urcat pe primul loc in acest an, cu o valoare a brandului estimata la 98,3 miliarde de dolari, in crestere cu 28% fata de anul trecut.

Pe locul secund se gaseste Google, marca evaluata la 93,3 miliarde de dolari, cu 34% mai mult decat in 2012.

Coca-Cola, cel mai mare producator de bauturi racoritoare la nivel mondial, a cazut de pe prima pozitie pana pe locul 3. Brandul Coca-Cola a crescut in valoare cu 2% in ultimul an, la 79,2 miliarde de dolari.

Top 10 este dominat de companii din sectorul IT.
4. IBM - 78,8 miliarde de dolari
5. Microsoft - 59.54 miliarde de dolari
6. General Electric - 46,9 miliarde de dolar
7. McDonald's - 42 miliarde de dolari
8. Samsung - 39,6 miliarde d edolari
9. Intel - 37,2 miliarde de dolari
10. Toyota - 35,3 miliarde de dolari

"Marci precum Apple, Google si Samsung ne schimba comportamentul: cum cumparam, cum comunicam unii cu altii, influentand chiar si daca vorbim sau nu unii cu altii. Au schimbat literalmente modul in care ne traim vietile", a declarat directorul general global al Interbrand, Jez Frampton, citat de New York Times.

La multi ani! Cele mai folosite 10 produse din familia Google


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.