Introducerea de noi verticale de business face parte din strategia de diversificare a retailerului, conducerea dorindu-si sa repozitioneze compania din “cea mai mare librarie online” in “mall-ul online al familiei”.
Deocamdata, pe site, sunt disponibile in jur de 3.000 de produse in categoria fashion.
“Incepand de astazi lanseaza o noua categorie de produse – fashion (vestimentatie, incaltaminte si accesorii pentru adulti). Astazi intram in beta testing cu aceasta noua categorie pentru o perioada de 2-4 saptamani. Lansarea oficiala urmeaza a avea loc la sfarsitul perioadei de testare sau mai bine zis de <<proba>>. Cu acea ocazie vom comunica si mai multe informatii. Pentru perioada de testare am pus pe rafturile elefant.ro un numar de aproximativ 3000 de articole in categoria fashion, urmand ca oferta sa creasca odata cu lansarea oficiala”, au afirmat oficialii companiei intr-un comunicat catre presa.
Elefant.ro a trecut prin mai multe schimbari de management si actionariat in ultimul an.
Citeste mai multe pe Wall-Street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Lucian Prună preia conducerea Mogo România
Sursa: futurebanking.ro
-
Restaurant vegan trece la meniu cu carne: Dieta vegană nu o să salveze planeta
Sursa: wall-street.ro
-
Violeta Bănică, adevărul despre iubitul mamei sale. Cum se înțelege...
Sursa: kudika.ro