Facebook, cea mai mare retea de socializare din lume, atrage mai multe persoane cu varsta cuprinsa intre 18 si 24 de ani, in timpul orelor din prime-time, decat oricare dintre cele mai importante patru retele de televiziune, potrivit unui studiu realizat de compania Nielsen.

Conform studiului, jumatate dintre tinerii cu varste intre 18 si 24 de ani, care detin atat televizoare, cat si computere, acceseaza reteaua de socializare Facebook intre orele 20.00 si 23.00, in timpul saptamanii, potrivit Nielsen.

In schimb, cele patru televiziuni incluse in acest studiu atrag intre 37 si 43% din aceste persoane tinere. Nielsen a refuzat sa precizeze care sunt retelele de televiziune pe care le-a inclus in acest studiu, care a fost comandat companiei Nielsen de Facebook.

Acesta este primul studiu important care compara "audienta" Facebook cu cea a televiziunilor, furnizandu-le advertiserilor informatii cu privire la utilizatorii celor doua tipuri de platforme. Informatiile furnizate de acest studiu sunt favorabile Facebook in contextul luptei pe care o duce compania pentru a sparge monopolul detinut de retelele de televiziune in privinta bugetelor din publicitate.

Totodata, Facebook planuieste sa vanda spatiu publicitar in stilul reclamelor difuzate de televiziuni, in valoare totala de 2,5 milioane de dolari pe zi, potrivit unor surse apropiate companiei, scrie MEDIAFAX.

"Datele oferite de acest studiu schimba felul in care advertiserii ne privesc in momentul de fata", a declarat Fred Leach, Head of Measurement Research la Facebook, intr-un interviu. "Acestia obisnuiau sa se gandeasca la Facebook ca la o nisa, atunci cand isi stabileau bugetele de marketing. Insa aceste noi date demonstreaza ca Facebook este o piesa foarte importanta care le poate furniza audienta", a mai spus Fred Leach.

Pe de alta parte, in timpul zilei, Facebook are o si mai mare audienta comparativ cu cea a celor patru televiziuni, potrivit aceluiasi studiu. Facebook atrage peste jumatate din persoanele cu varsta cuprinsa intre 18 si 44 de ani. Niciuna din cele patru televiziuni incluse in acest studiu nu atrage mai mult de 40% din persoanele din aceasta grupa de varsta.

Citeste si:
Cum să faci compania ta o destinație de top pentru tinerii din...
Cum să faci compania ta o...

Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.