Grupul francez Danone, cel mai mare producator de iaurturi la nivel mondial, a avut venituri totale de 5,72 miliarde euro in trimestrul al doilea, in urcare cu 6,7%, depasind estimarile analistilor datorita vanzarilor solide de produse pentru bebelusi si lactate.

In conditii comparabile, veniturile au avansat cu 6,5% fata de perioada corespunzatoare a anului trecut, potrivit unui comunicat transmis luni de Danone.

Media estimarilor analistilor indica o crestere de 5,7%, potrivit Bloomberg. Volumul vanzarilor Danone a avansat cu 4,1%, cea mai solida crestere din ultimii doi ani, noteaza compania.

Vanzarile de produse pentru bebelusi in China au depasit estimarile, cererea pentru lapte praf de import urcand in urma unor scandaluri privind siguranta alimentatiei pe plan local.

Actiunile Danone au urcat luni la Paris cu pana la 3,6%, inregistrand o crestere de 19% de la inceputul acestui an. Valoarea de piata a companiei se ridica la 37,8 miliarde euro. Vanzarile diviziei de lactate a Danone au urcat cu 2,6% in baza organica, crestere generata in principal de piata americana si cea rusa, pe fondul conditiilor economice dificile din Europa, scrie MEDIAFAX.

In prima jumatate a anului, vanzarile Danone au crescut cu 6%, la 11 miliarde euro, insa marja de profit operational a coborat usor, la 13,3%, din cauza ajustarii preturilor la produse lactate in Europa.

Profitul net a urcat in primul semestru de la 945 milioane euro la 1,04 miliarde euro. Grupul Danone este prezent si in Romania, unde a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 506 milioane lei, similara nivelului din 2011.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.