Astfel, cota de piata a marcii romanesti, care face parte din grupul Renault, a crescut in primele sase luni ale acestui an in Franta la 4,19%, de la 3,48% in aceeasi perioada a anului trecut.
Piata franceza a scazut in primul semestru cu 11%, la 1,118 milioane de unitati, de la 1,256 milioane in perioada corespunzatoare din 2012. In luna iunie, numarul inmatricularilor de autoturisme noi din Franta a coborat cu 9%, la aproximativ 225.000 unitati.
PSA Peugeot Citroen si Renault au fost lideri de piata in primul semestru al acestui an, cu o cota cumulata de peste 55%, urmate de Volksagen, cu 12%, si Fiat, cu 5,25%, scrie MEDIAFAX.
Majoritatea marcilor au inregistrat scaderi, cu exceptia Dacia (7,3%), Toyota (4,1%), Kia (3%), Hyunday (1%) si Lexus (1,3%), care au avut cresteri modeste. Pentru Peugeot, Renault si Volkswagen, cei mai mari jucatori de pe piata, scaderile au fost de 12,9%, 10,2%, respectiv 10,1%.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro