Retailerul britanic de haine si moda considera ca este obligatia morala a celor din industrie de a interzice astfel de pratici, care dauneaza femeilor si increderii lor de sine.
"Vrem ca alti retaileri sa ne urmeze exemplu si sa incurajeze o mentalitate pozitiva cu privire la corpul feminin prin retusarea minima a pozelor, fara ca femeile sa fie bombardate de corpuri nerealiste", a declarat un purttor de cuvant al companiei.
Purtatorul de cuvant a adaugat ca in mod normal, retusarea fotografiilor de reclama in Debenhams se face in mod minimalist, doar pentru inlaturarea firelor de par rebele si a imperfectiunilor pielii.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro