Retailerul britanic de haine si moda considera ca este obligatia morala a celor din industrie de a interzice astfel de pratici, care dauneaza femeilor si increderii lor de sine.
"Vrem ca alti retaileri sa ne urmeze exemplu si sa incurajeze o mentalitate pozitiva cu privire la corpul feminin prin retusarea minima a pozelor, fara ca femeile sa fie bombardate de corpuri nerealiste", a declarat un purttor de cuvant al companiei.
Purtatorul de cuvant a adaugat ca in mod normal, retusarea fotografiilor de reclama in Debenhams se face in mod minimalist, doar pentru inlaturarea firelor de par rebele si a imperfectiunilor pielii.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
ANPC vine cu recomandări pentru consumatori privind produsele din pește: Să...
Sursa: wall-street.ro