Compania Facebook a decis sa imite celelalte retele de socializare si a anuntat ca va adopta hashtag-urile, informeaza site-ul publicatiei franceze Le Monde.

Hashtag-urile sau "cuvinte-diez", acei termeni-cheie pe care se poate face click si care permit organizarea mesajelor in functie de anumite subiecte, erau utilizate pana de curand de Twitter, Tumblr si Instagram.

Compania Facebook a anuntat ca va include aceasta functie in serviciile sale, dupa modelul concurentilor sai. De acum inainte, utilizatorii vor putea sa adauge fotografiilor lor un status sau un cuvant-cheie si, in paralel, sa acceada la continuturile postate de alti utilizatori intr-o maniera organizata, in functie de un subiect sau de un eveniment, scrie MEDIAFAX.

"Hashtag-urile sunt doar prima etapa pentru a-i ajuta pe oameni sa descopere mai usor ceea ce spun ceilalti in legatura cu un anumit subiect si sa participe la acea conversatie", a explicat compania americana intr-un comunicat.

Facebook, cea mai mare retea de socializare din lume, a anuntat ca va lansa in saptamanile viitoare si "trending hashtag" - o functie care include cele mai populare hashtag-uri.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.