Hashtag-urile sau "cuvinte-diez", acei termeni-cheie pe care se poate face click si care permit organizarea mesajelor in functie de anumite subiecte, erau utilizate pana de curand de Twitter, Tumblr si Instagram.
Compania Facebook a anuntat ca va include aceasta functie in serviciile sale, dupa modelul concurentilor sai. De acum inainte, utilizatorii vor putea sa adauge fotografiilor lor un status sau un cuvant-cheie si, in paralel, sa acceada la continuturile postate de alti utilizatori intr-o maniera organizata, in functie de un subiect sau de un eveniment, scrie MEDIAFAX.
"Hashtag-urile sunt doar prima etapa pentru a-i ajuta pe oameni sa descopere mai usor ceea ce spun ceilalti in legatura cu un anumit subiect si sa participe la acea conversatie", a explicat compania americana intr-un comunicat.
Facebook, cea mai mare retea de socializare din lume, a anuntat ca va lansa in saptamanile viitoare si "trending hashtag" - o functie care include cele mai populare hashtag-uri.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro