Sony a prezentat PlayStation 4, prima noutate a companiei din ultimii 7 ani pe piata consolelor de jocuri si divertisment, care, cu un pret mai mic si o orientare agresiva catre consumatorii de jocuri video, rivalizeaza cu dispozitivul Xbox One dezvaluit recent de Microsoft.

PlayStation 4 (PS4) va avea un pret de referinta de 399 de dolari in Statele Unite, cu 20% mai mic fata de Xbox One, au afirmat directorii executivi ai Sony, prezenti pe scena luni seara la conferinta E3 de la Los Angeles, unde a avut loc prezentarea consolei, transmite Bloomberg.

Compania japoneza va permite utilizatorilor revanzarea nelimitata a jocurilor folosite, iar produsul nu are nevoie de o conexiune permanenta la internet, decizii care par sa contrasteze cu doua dintre cele mai criticate caracteristici ale Xbox One.

PS4 reprezinta un element central al strategiei Sony de a-si revigora afacerile in domeniul electronicelor de consum. Daca va avea succes, consola va furniza companiei resursele financiare necesare pentru restructurarea diviziei producatoare de televizoare, aflata in pierdere de noua ani. Analistii considera ca Sony a castigat un prim duel cu Microsoft, in principal datorita pretului mult mai mic, scrie MEDIAFAX.

"Microsoft a facut o greseala cu pretul de 499 de dolari. Pretul este cu 100 lire sau euro sau dolari prea ridicat. Sony a exploatat aceasta slabiciune si a reusit sa vina cu un pret aproximativ corect. In prezent, cred ca majoritatea consumatorilor se gandesc ca vor cumpara PS4", comenteaza un analist.

Spre deosebire de consola Sony, care pune accent in principal pe jocuri video, Microsoft a cautat sa "monopolizeze sufrageria" cu Xbox One, anuntand numeroase facilitati TV si de continut media, inclusiv productii de film si televiziune distribuite in exclusivitate.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.